Veelgestelde vragen

16- Info omtrent BTW-nummers

Deze informatie is enkel geldig voor bestellingen vanaf 14 februari 2023, waarbij een bestelling wordt geplaatst met een BTW-nummer.Dit is dus niet van toepassing indien u een particuliere klant bent. Indien u een onderneming hebt en BTW-plichtig bent, dan kan u uw BTW-nummer invullen bij het plaatsen van je eerste bestelling.Achteraf toevoegen van het BTW-nummer

16- Info omtrent BTW-nummers Meer lezen »

14- Ik wil een doosje aankopen zonder de mini-bundel (of andersom). Is dit mogelijk?

Neen, dit is niet mogelijk. 1 doosje hoort steeds samen met 1 mini-bundel, ongeacht het aantal dat je selecteert.Een voorbeeld: 5 doosjes in je winkelmand zorgt er ook voor dat er 5 mini-bundels toegevoegd worden.Dit kan niet aangepast worden. We kunnen hier geen uitzonderingen in maken, dank voor je begrip.

14- Ik wil een doosje aankopen zonder de mini-bundel (of andersom). Is dit mogelijk? Meer lezen »

01- Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Er kan gekozen worden voor volgende betalingswijze: Bancontact (België)Belfius (België)KBC (België)iDEAL (Nederland)CreditcardBankoverschrijving: toeslag van €0,25, uw bestelling zal pas beschikbaar zijn/verzonden worden na ontvangst van betaling Bij de keuze voor Bancontact, Belfius, KBC, iDEAL of Creditcard zullen de downloadbare producten onmiddellijk beschikbaar zijn via het account. Producten met verzending worden normaal gezien binnen de 48u

01- Welke betaalmogelijkheden zijn er? Meer lezen »

07- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We doen ons best om je bestelling binnen de 48 uur na betaling te verzenden. (Uitgezonderd weekends, feestdagen, verlof). Je ontvangt een track&trace-mail van Bpost. Controleer ook je spamfolder, soms komen die mailtjes daarin terecht. Verzendingen binnen België worden de volgende werkdag geleverd (uitzonderingen daargelaten) na ophaling door bpost. Verzendingen naar Nederland worden afgeleverd aan

07- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Meer lezen »

13- Ik wil mijn fysiek product retourneren (uit de categorieën spulletjes/prulletjes/educatief speelgoed).

Als consument heb je recht op een bedenktijd van 14 dagen vanaf levering. Stuur ons hiervoor een mailtje op info@logopedietje.beDe retourneringskosten zijn voor rekening van de klant.De aankoopkosten en verzendkosten (gemaakt tijdens de aankoop) zullen terugbetaald worden binnen de 14 dagen na ontvangst van de retournering via de dezelfde weg als waarmee de aankoop heeft

13- Ik wil mijn fysiek product retourneren (uit de categorieën spulletjes/prulletjes/educatief speelgoed). Meer lezen »

12- Waar vind ik de nieuwste versie van de bundels die ik heb gekocht?

Uitleg: Soms sluipen er ongewild foutjes in onze bundels. Als wijzelf of jullie dit opmerken, passen we het foutje aan en vervangen we de oude bundel door de nieuwe, aangepaste versie.Deze kan je dan opnieuw downloaden via je account. We sturen hier geen meldingen voor uit. Onze mailingsdienst laat geen selectieve mailings toe.Kijk dus regelmatig

12- Waar vind ik de nieuwste versie van de bundels die ik heb gekocht? Meer lezen »

04- Informatie omtrent facturen.

Nieuw facturatiesysteem sinds 19 maart 2024: Je factuur wordt in een aparte mail verstuurd nadat je bestelling is afgerond. Vroeger was je factuur steeds bechikbaar via je accountpagina, vanaf heden is dit niet meer mogelijk.Vraag je factuur aan via info@logopedietje.be Heb je gekozen voor bankoverschrijving, dan kan je een factuur aanvragen via info@logopedietje.be Let op:

04- Informatie omtrent facturen. Meer lezen »

Winkelwagen
Scroll naar boven