Veelgestelde vragen (17)

Er kan gekozen worden voor volgende betalingswijze:

Bancontact (België)
Belfius (België)
KBC (België)
iDEAL (Nederland)
Creditcard
Bankoverschrijving: uw bestelling zal pas beschikbaar zijn/verzonden worden na ontvangst van betaling

Bij de keuze voor Bancontact, Belfius, KBC, iDEAL of Creditcard zullen de downloadbare producten onmiddellijk beschikbaar zijn via het account.
Producten met verzending worden normaal gezien binnen de 48u verzonden (uitzonderingen daargelaten omwille van omstandigheden).

Bij de keuze voor bankoverschrijving zijn de producten pas beschikbaar na ontvangst van betaling. 

Je factuur wordt in een aparte mail verstuurd nadat je bestelling is afgerond.
Heb je gekozen voor bankoverschrijving, dan kan je een factuur aanvragen via info@logopedietje.be

Categorie: Veelgestelde vragen

Alle prijzen zijn inclusief BTW

Voor België:
Thuis- of kantoorlevering: €7,50
Afhaalpunt/pakjesautomaat: €7,00

Voor Nederland:
Thuis- of kantoorlevering: €9,00
Afhaalpunt/pakjesautomaat: €8,00

Vanaf een totale besteding van €75 is de verzending gratis.

Categorie: Veelgestelde vragen

U zal een aparte mail ontvangen met informatie omtrent het afhalen van je bestelling.

Afhaallocatie: Houthalen-Helchteren, België

NOTA: Enkel afhalen, we kunnen geen cash betalingen ontvangen!
Je kan wel ter plaatse een bestelling plaatsen via de webshop. Dan kan je die producten direct meenemen.

Categorie: Veelgestelde vragen

Nieuw facturatiesysteem sinds 19 maart 2024: Je factuur wordt in een aparte mail verstuurd nadat je bestelling is afgerond.

Vroeger was je factuur steeds bechikbaar via je accountpagina, vanaf heden is dit niet meer mogelijk.
Vraag je factuur aan via info@logopedietje.be

Heb je gekozen voor bankoverschrijving, dan kan je een factuur aanvragen via info@logopedietje.be

Let op: wij verzenden geen producten VOOR betaling.

Categorie: Veelgestelde vragen

Je bundel kan je op 2 manieren downloaden.  Na aankoop krijg je een mail met een downloadlink.
Op je accountpagina vind je ook een downloadpagina met je aangekochte bundels terug.

Categorie: Veelgestelde vragen

Onbeperkt!
We kiezen hier heel bewust voor omdat we van mening zijn dat door je aankoop te doen, je automatisch ook de garantie moet hebben dat je bundel onbeperkt beschikbaar blijft.

Categorie: Veelgestelde vragen

We doen ons best om je bestelling binnen de 48 uur na betaling te verzenden. (Uitgezonderd weekends, feestdagen, verlof).

Je ontvangt een track&trace-mail van Bpost. Controleer ook je spamfolder, soms komen die mailtjes daarin terecht.

Verzendingen binnen België worden de volgende werkdag geleverd (uitzonderingen daargelaten) na ophaling door bpost.

Verzendingen naar Nederland worden afgeleverd aan Bpost, eens de grens over zal je pakje door DPD/DHL worden overgenomen.
Deze klanten krijgen van die diensten normaal ook een track&trace.
Leveringstermijn naar Nederland is 1-2 werkdagen na ophaling door bpost.

’t Logopedietje kan niet verantwoordelijk worden gesteld als een pakje later wordt geleverd.

Categorie: Veelgestelde vragen

Neen, we betalen niet terug omwille van de aard van de producten die we verkopen.

Categorie: Veelgestelde vragen

Soms komen mailtjes terecht in de spamfolder.
Maar al je aangekochte bundels zijn te downloaden via je account. Dus ook zonder mailtje kan je je bundels downloaden.

Categorie: Veelgestelde vragen

Neen, de bundels zijn allemaal downloadbare pdf-bestandjes.

Categorie: Veelgestelde vragen

Het creëren van onze bundels vraagt zeer veel werk en tijd. We houden bewust onze prijzen laag, hierom vragen we dus ook met aandrang om je aangekochte bundels niet te delen met anderen.

Dus neen, op alle bundels die ’t Logopedietje verkoopt zijn auteursrechten aanwezig. Je mag de bundel dus niet met anderen delen. Dit is wettelijk verboden.

Categorie: Veelgestelde vragen

Uitleg: Soms sluipen er ongewild foutjes in onze bundels. Als wijzelf of jullie dit opmerken, passen we het foutje aan en vervangen we de oude bundel door de nieuwe, aangepaste versie.
Deze kan je dan opnieuw downloaden via je account.

We sturen hier geen meldingen voor uit. Onze mailingsdienst laat geen selectieve mailings toe.
Kijk dus regelmatig naar de productpagina, onderaan zetten we een melding indien we een update hebben uitgevoerd (inclusief uitleg wat er aangepast is)

Categorie: Veelgestelde vragen

Als consument heb je recht op een bedenktijd van 14 dagen vanaf levering. Stuur ons hiervoor een mailtje op info@logopedietje.be
De retourneringskosten zijn voor rekening van de klant.
De aankoopkosten en verzendkosten (gemaakt tijdens de aankoop) zullen terugbetaald worden binnen de 14 dagen na ontvangst van de retournering via de dezelfde weg als waarmee de aankoop heeft plaatsgevonden.
Het product moet in oorspronkelijke staat zijn inclusief oorspronkelijke verpakking. Afwijkingen hiervan zullen verrekend worden ten koste van de consument.

Ter info: downloadbare producten kunnen niet geretourneerd worden, producten met zowel een fysiek als downloadbaar product zullen verrekend worden aan de verkoopswaarde van het fysieke product.

Wil je een product retourneren? Stuur ons een mailtje op info@logopedietje.be met het ordernummer van je bestelling, welke producten je wenst te retourneren en de melding ‘retour’.

Categorie: Veelgestelde vragen

Neen, dit is niet mogelijk.
1 doosje hoort steeds samen met 1 mini-bundel, ongeacht het aantal dat je selecteert.
Een voorbeeld: 5 doosjes in je winkelmand zorgt er ook voor dat er 5 mini-bundels toegevoegd worden.
Dit kan niet aangepast worden.

We kunnen hier geen uitzonderingen in maken, dank voor je begrip.

Categorie: Veelgestelde vragen

Wij hanteren volgende regel:
Merk je dat er iets mis is met je bestelling, dan moet je dit binnen de 5 werkdagen na levering melden via info@logopedietje.be
Is de periode van 5 werkdagen verstreken, dan zal de melding niet meer geaccepteerd worden.

Categorie: Veelgestelde vragen

Deze informatie is enkel geldig voor bestellingen vanaf 14 februari 2023, waarbij een bestelling wordt geplaatst met een BTW-nummer.
Dit is dus niet van toepassing indien u een particuliere klant bent.

Indien u een onderneming hebt en BTW-plichtig bent, dan kan u uw BTW-nummer invullen bij het plaatsen van je eerste bestelling.
Achteraf toevoegen van het BTW-nummer aan een afgeronde bestelling is niet mogelijk.
U kan wel altijd uw BTW-nummer toevoegen aan uw account via de accountpagina, er is een aparte tab voorzien om uw BTW-nummer in te vullen, uw volgende bestellingen zullen dan wel het geverifieerde BTW-nummer bevatten.

Uw BTW-nummer wordt automatisch gecontroleerd op geldigheid via de databank van VIES.

Wanneer u een onderneming bent uit België blijven de prijzen inclusief BTW, u kan deze achteraf terugvorderen via de BTW-aangifte voor uw onderneming.

Wanneer u een onderneming bent uit Nederland wordt de BTW verlegd.
U zal dan het bedrag zonder BTW betalen. Dit zal ook zo worden vermeld op uw factuur, volgende nota zal op de factuur komen te staan bij de totaalprijs: Diensten die onder de verleggingsregeling vallen


Opmerking: Facturen zijn altijd beschikbaar (na betaling) via je account bij de tab ‘bestellingen’. Daar kan je de factuur downloaden voor je boekhouding.

Categorie: Veelgestelde vragen

Indien een product is uitverkocht en je wilt graag een seintje via mail zodra het terug op voorraad is.
Dan kan je je inschrijven op de wachtlijst.

Let op: inschrijven op de wachtlijst is geen reservatie van het product, je moet het product dan effectief zelf nog bestellen.

Je kan ook zelf controleren of je op de wachtlijst staat via volgende link: Klik hier
Hier kan je bekijken voor welke producten je op de wachtlijst staat.
Tevens kan je je daar ook uitschrijven van de wachtlijst.

Categorie: Veelgestelde vragen
Winkelwagen
Scroll naar boven